Subject: FW: Saku keskpromenaad
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Dec 2023 14:33:10 +0200

Palun reg

From: Veiko Veerpalu <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 5, 2023 1:57 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Cc: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Saku keskpromenaad

Tere.

Saadan vahepeal arvamuse avaldamiseks arutatud puude lahenduse
nähtavuskolmnurkadega. Joonisele kantud parema ülevaate saamiseks 30cm
ringikesed puude asukohtades. . (Puud- punased tamed, Istututakse 4-8cm
läbimõõduga. 25a istik  on 22cm tüve läbimõõt)

Selle järgi tundub, et liiga palju ei piira nähtavust.

Võibolla see pihlakate grupp PiSah jääb ette, aga need saab
nähtavuskolmnurgast välja nihutada.

Lisaks on näha Pargi tn ja promenaadi ristumisel kujunev tõstetud väljak,
kus jalakäijad on autoliiklusest eraldatud pollaritega.

Veel on üks muudatusettepanek Traani tee ristmiku ääres. Arhitektuurselt
soovitakse promenaadi lõppu kujundada väljaku motiiv, ruudu kujuline plats
ja veidi on vaja pikendad truupi.

Natuke sirgendatud kergliiklusteed.

Heade soovidega,

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee>
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

From: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 3. oktoober 2023 07:44
To: Veiko Veerpalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Saku keskpromenaad

Tere, Veiko.

Kuna riigitee ja Nurme tänava ristmiku asukoht nihkuvad mõnevõrra, siis
jätsin Sinu hinnata, kas selle geoloogia jaoks on juba varasemast
piisavalt infot või tuleb seda juurde hankida.

Kas kõik need punakaspruuni tooniga puud riigitee ja promenaadi vahel
oleksid punased tammed? Mure on bussitasku ja Pargi tänava vahelise alaga,
kus vanemate puude tüvedest võib moodustuda kokku vaatekiirt peaaegu
ühtlaselt varjav takistus. Käisin Pärnus Tallinna mnt ja Lille tänava
nurgal katsetamas, kus lääne suunas kulgeb punaste tammede allee. Küsin
liikluskorraldajalt järele.

Lugupidamisega

Marek Lind

juhtivspetsialist

planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 54501752

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Veiko Veerpalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, September 28, 2023 1:36 PM
To: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Triin Lilienthal < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Saku keskpromenaad

Tere Marek.

Siin veel üks küsimus, mida tahaks arutada.

Soov on projekteerida ristmikule puid, et see koht tervikuna oleks parem
ruum – keskväljak vms

Nähtavuskolmnurka võib ju üksikpuid panna. Aga mis oleks tingimused?

Praegu on ette nähtud:

Punased tammed projekteeritud– sügisene värv. (Istututakse 4-8cm
läbimõõduga. 25a istik  on 22cm tüve läbimõõt. Puude vahekaugus 6m)

PS: Puhkan vahemikus 29.09-16.10.

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee>
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

From: Veiko Veerpalu
Sent: kolmapäev, 27. september 2023 16:54
To: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Saku keskpromenaad

Tere.

Tänud tehniliste tingimuste eest.

Tahtsin küsida, mida on seal mõeldud sellega, et vajadusel geoloogilised
uuringud?

Millest vajadus sõltub?

Meil on olemas Coopi poe nurkadest tehtud uuringud, aga ristmiku all ei
ole.

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee>
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>